Wie zegt dat een ontbijt niet boordevol fruit en fun kan zitten?
…WIE ZEI DAT?
Froots kan dat wel, het staat voor een makkelijk en snel ontbijt, zonder granen en suiker, gemaakt van enkel en alleen maar fruit en helemaal niets anders!
Een gezond en fun ontbijt begint bij de verpakking. Felle kleuren en knettergek fruit met elk hun eigen karakter die de aandacht trekken in de rekken van de supermarkt. Wedden dat deze gekozen worden door elke kroost?
Froots maakt het eten van fruit terug leuk. De verpakking staat vol met eigenzinnige karakters en er is overal wel wat te beleven.
Fun en fruit combineren en dat in een herkenbaar logo gooien? Een makkie!
Het logo is breed inzetbaar en uiterst dynamisch om in de verschillende uitvoeringen van de verpakkingen te passen.
Het straalt speelsheid uit, valt overal op, van sociale media berichten tot aan promo filmpjes toe.
Wat is een merk voor kinderen zonder een flitsend fris kleurenpalet?
Het kleurenpalet is afgeleid van het meest sappigste en vers fruit die het fruitkraam op de lokale boerenmarkt te bieden heeft!
Het valt op en springt in het oog op de keukentafel, de supermarkt of de voorraadkast. Wedden dat het niemand lukt om te weerstaan om de verpakking te openen en te beginnen smullen?
De achterkant van elke verpakking is opgeleukt met grappige karakters, verhalen en ludieke avonturen.
Een verpakking op tafel staat garant voor enkele ogenblikken minder schermtijd.
Laat je gegevens hier na en ik zet alvast de koffie klaar.
Ecologisch Webdesign Deinze | Privacy-vriendelijke Websites Nevele | Duurzame Branding Oost-Vlaanderen | Snelle Websites voor Ondernemers