Bakkerij de Koster is een familiebakkerij die al generaties lang ambachtelijk brood bakt.
Recent werd de fakkel opnieuw doorgegeven aan de jongere generatie die besloten hebben de branding van de bakkerij op te frissen en in een nieuw modern jasje te steken die een jonger publiek aanspreekt zonder de traditionele “feel” te verliezen.
Traditie en innovatie laten balanceren in een sterke visuele taal is geen koud kunstje.
Er werd gekozen voor een traditioneel embleem gepaard met een strak, elegant en modern schreefloos lettertype. De sterke contrasten tussen de diktes van het lettertype geven de naam van de bakkerij een eigentijdse uitstraling.
Een hedendaags logo moet van alle markten thuis zijn en kan het best van al zijn mannetje staan in verschillende media.
Daarom worden er steeds verschillende versies van het logo uitgewerkt die in een zo breed mogelijk scala van situaties perfect tot z’n recht komt en het karakter van de bakkerij uitstraalt.
Van taartdozen, naar voertuigen, menus, drukwerk en sociale media. Een moderne bakkerij heeft een breed scala aan touchpoints. Het is daarom van groot belang dat er een goede consistentie behouden wordt.
Laat je gegevens hier na en ik zet alvast de koffie klaar.
Uw bezoek aan deze pagina heeft slechts 0.17g CO2 geproduceerd.
Ecologisch Webdesign Deinze | Privacy-vriendelijke Websites Nevele | Duurzame Branding Oost-Vlaanderen | Snelle Websites voor Ondernemers