fbpx
notitieboeken

Ajatuksia

Of vrij vertaald uit het Fins: “gedachten”. 

Geïnspireerd door de ongerepte Finse natuur, cultuur en geluk. 

forest
notebook on a sofa 02

Vang je gedachten en ideeën  onderweg in een notitieboek van Ajatuksia. Voel hoe het kwalitatief papier je uitdaagt om je beste ideeën naar boven te brengen. De geweldige ontwerpen van de kaft geven je een goede eerste zet naar inspiratie.

Ajatuksia richt zich op notitieboekjes die duurzaamheid en ecologisch verantwoordelijkheid uitstralen. Ze zijn gemaakt van 100% hoogwaardige, gerecycleerde materialen. Doel is het eco-vriendelijke karakter te laten uitkomen in de branding en communicatie van het merk.

notebooks

Een gepast logo

een logo, simpel maar krachtig, een sterk en herkenbaar symbool die een eco-vriendelijke missie uitdraagt, met een gesofistikeerd karakter.

logo schets3
logo mark wit
ajatuksia logo
logo nature3

Een sterk kleurenpallet

Een kleurenpalet die je zo naar een hut in de bossen transporteert, in een zachte schommelstoel met de geur van een smeulende open haard, een warme drank naast je en een Ajatuksia schetsboek in je handen.

Dark Moss Green

De eindeloze diepgang van verborgen micro werelden 

Raw Umber

Warmte, stevigheid en kracht 

White mist

Mysterieus, uitdagend en inspirerend

Tea green

De harmonische balans van de natuur reflecteert energie en motivatie

“You can’t do sketches enough. Sketch everything and keep your curiosity fresh.”

John Singer Sargent
sketch
dandy notebook dude
mockup logo2
mockup logo
ajatuksia mockup2
webshop mockup4

Het belang van een intuïtieve webshop

Een modern, fris ogende website die tegelijk rekening houdt met de ecologische visie van het merk Ajatuksia. 

Een duidelijke webshop met als grootste aandachtspunt de  klanten begeleiden om op een makkelijke manier de meest bewuste keuze kunnen maken.

Centraal staat het transparante delen van de verschillende productieprocessen en hun ecologische voetafdruk. 

De website en webshop zijn ontworpen met een mobile-first benadering, waarbij de gebruiker steeds centraal staat. Het doel is om de navigatie naar een intuïtieve checkout zo eenvoudig mogelijk te maken, met zo min mogelijk stappen.

Deze aanpak zorgt ervoor dat klanten een soepele conflictvrije ervaring hebben. Wat dan weer resulteert in gegarandeerd weerkerende klanten.

website desktop

Jou project dezelfde boost geven?

Laat je gegevens hier na en ik zet alvast de koffie klaar.